Płatność
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
- Przelew – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia. Dane do przelewu tradycyjnego: B.Bianco sp z.o.o ul.H.Sienkiewicza 3/405 41-200 Sosnowiec numer konta: PL 97 1050 1100 1000 0090 3105 2690
- Pobranie – płacisz gotówką przy odbiorze towaru (kurierowi, listonoszowi lub w oddziale Poczty Polskiej – w zależności od metody dostawy). Ta metoda płatności wiąże się z wyższą opłatę za realizację zamówienia, która nie występuje w przypadki innych opłat. Jeśli przesyłka wysłana za pobraniem nie zostanie odebrana , a tym samym osoba zamawiająca nie wywiążę się z umowy zawartej na odległość, koszty przesyłki w obie strony pokrywa klient. Rezygnacji z zamówienia należy dokonać przed jego zrealizowaniem przez sklep.
- Płatność elektroniczna – najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności PayU lub Przelewy24, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i dokonujesz opłaty.
- PAYPO – po wybraniu płatności Przelewy24, zostaniesz przekierowany/a na stronę, gdzie pojawi się opcja płatności odroczonej, możesz zapłacić za swoje zakupy za 30 dni, wybierając tą opcję.
System PayU obsługuje bezpieczne transakcje:
- karta płatnicza – Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro,
- ePrzelewy – lista obsługiwanych obecnie banków dostępna po wyborze tej formy płatności na etapie zamówienia,
- inne – Płacę gotówką z Unikasą, Wydrukuj i Zapłać.
- PayU-Płacę Później – Za zakupy w Twoim imieniu płaci nasz partner finansowy, na podstawie zawartej przez Ciebie
z pożyczkodawcą umowy pożyczki konsumenckiej. Od daty zakupu masz 30 dni, aby podjąć
jedną z poniższych decyzji: bezkosztowo spłacić całą kwotę pożyczki do 30 dni lub rozłożyć pożyczkę
na 6 oprocentowanych rat.
Jak mogę dokonywać spłaty pożyczki?
Po pierwszej transakcji z PayU Płacę później, dostaniesz e-mail z linkiem do Twojego panelu klienta w
Monedo (którego właścicielem jest Monedo Polska sp. z o.o.). Możesz tam wygodnie spłacić pożyczkę
online: kartą lub szybkim przelewem. Możesz też spłacić pożyczkę przelewem tradycyjnym, na
indywidualny rachunek pożyczki, dostępny w panelu klienta Monedo oraz na umowie, którą
otrzymałeś po zakończeniu transakcji. W panelu klienta w Monedo możesz rozłożyć pożyczkę na
6 miesięcznych rat.
Co się dzieję w przypadku zwrotu towaru?
Jeżeli zwrot towaru zostanie zaakceptowany przez sklep, wtedy sklep inicjuje proces zwrotu pieniędzy
do pożyczkodawcy, celem spłaty Twojego zobowiązania (za pożyczkę PayU Płacę później). Mogą
wówczas wystąpić następujące scenariusze: a) Jeżeli zwrot towaru został zaakceptowany przez sklep
przed upływem 30 dniowego okresu bezkosztowego, wtedy Twoja pożyczka zostaje zamknięta
bezkosztowo. b) Jeżeli zwrot towaru został zaakceptowany przez sklep po upływie 30 dniowego
okresu bezkosztowego, wtedy poniesiesz dodatkowe koszty pożyczki, proporcjonalne do
wykorzystanego okresu, jaki upłynął od konwersji Twojej pożyczki na raty.